Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

16 January 2011

Kenali tanda Lelaki Curang



1- Handphone sentiasa ditangan. Waktu curang ni, handphone ibarat nyawa mereka. Kemana saja mereka pergi..handphone wajib dibawa. Paling best, bab nama dalam phone book ok. Jangan terperdaya! Teman saya, suaminya main asmaradana dengan sorang girl ni. Nama dalam handphone : Mohd Zaki. Nama selepas tertangkap dan mengaku: Zakiah. hahaha

2- Bila dapat gaji,5 hari lepas tuh dah pokai dah. muahaha. Kemana lagi duit tu kalau bukan melayan awek baru woo.
3- Bab dating pun dah kureng waktu ni. Kalau dulu, tiap-tiap malam ajak keluar makan sama-sama. Tapi, waktu curang ni…lelaki akan beri 1001 alasan kalau diajak dating woo. Paling tak tahan, pakwe kawan saya pernah buat alasan nak baca Yasin. Pleaselah. Padahal, rumet cakap…that guy keuar dengan bau perfume semerbak ok.hahaha. Dasar!
4- Kalau dulu, before nak tidur..awek say  i love you..kemain suka. Siap jawab “I love you too yang”. Waktu curang harapan tinggal harapan. Sia-sia aja si awek tunggu dihujung talian. At last, talian sudah diputuskan begitu saja.

Hehehe... artikel ni Panglima ambil di internet. mungkin ni satu kebetulan atau mungkin juga betul. tapi ni cuma petanda je... ada banyak lagi yang korang boleh nampakkan?

9 comments:

  1. Terima kasih kepada penulis kerana menghancurkan perhubungan saya dan bakal isteri saya. saya seorang lelaki lewar 20-an yang akan berkahwin dlm masa 6 bulan lagi tetapi setelah bakal isteri saya membaca artikel ini dia mula curiga dgn saya dan menuduh saya curang.saya seorang yang berkerjaya, tinggal di kuala lumpur, berasal dari johor, berkerja dari pukul 9-7 setiap hari, tidak mempunyai akaun facebook (malahan tidak ada internet di rumah) dan tidak keluar "lepak" bersama kawan2 saya.saya menghabiskn masa saya di rumah, menonton TV dan juga membaca.mungkin susah untuk anda percaya tapi inilah kehidupan saya.sederhana.
    saya tak nak bercerita panjang, saya cuma ingin mengucapkan terima kasih kepada penulis blog kerana menghancurkan perhubungan saya. terima kasih kerana meracuni pemikiran bakal isteri saya. saya nak bunuh diri. i just want you to know it's your fault. i hope god punishes you. Assalamualaikum.

    ReplyDelete
  2. semoga tuhan merahmati anda. Panglima mendoakan agar anda diberi kehidupan yang lebih baik selepas ini... percayalah, setiap satu pasti ada rahmat yang tersembunyi.

    Artikel yang disiarkan hanyalah sebagai sandaran semata-mata, lebih kepada pandangan peribadi Panglima tanpa mengaitkan dengan mana-mana pihak.Penilaian dan pertimbangan pembaca sangat digalakkan.

    Insya Allah, niat yang ikhlas akan diberi kebaikan jua

    ReplyDelete
  3. salam buat anonymous...

    aik, x jawap pun? dah mati bunuh diri kot? hahaha... jangan marah ye bahlul

    ReplyDelete
  4. Ape ke bangang ko nih... macam tu pon boley eh??

    ReplyDelete
  5. ya allah...
    x ingt allah btol...
    allah bg ujian supaya kita dekat dengan DIA...
    bkn cri kemurkaan DIA dengan membunuh dri.

    ReplyDelete
  6. astaghfirullah...

    ReplyDelete
  7. Ngko org xde kerja lain ke woii??? Kenali tanda lelaki curang dan perempuan miang @ gatal,,,,bukan semua, yg kat atas tu jer,,,,

    ReplyDelete
  8. selagi belum diijab kabul..dia belum tentu jodoh anda..makanya.. cari lah girlfren sebanyak mungkin...uyeeyy~

    ReplyDelete
  9. hidup mesti hepi lo x payah lah anda bunuh diri dek kerana putus cinta x berbaloi pon bro..
    mati sia" jer ..lebih baik anda pergi le ke
    palestin ke mana" yg ade perang tu tolong meraka perang exlis mati syahid tuh .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...